שאלות ותשובות
הזמנות:
איך אוכל לעקוב אחר ההזמנה שלי?
ברגע שהחבילה יוצאת מאיתנו, תקבלי מאיתנו את מספר המעקב במייל ותוכלי לעקוב אחר סטטוס המשלוח. כמו כן את מוזמנת ליצור איתנו קשר בכתובת:support@zikger.co.il ואנו נשמח לעקוב אחר ההזמנה עבורך.
הפריט שקיבלתי אינו תואם את ההזמנה / פגום?
אנו מתנצלות מראש אם קרה וקיבלת פריט שגוי או פגום! שלחי לנו בבקשה מייל עם שמך המלא ומספר ההזמנה לכתובתsupport@zikger.co.il עם תמונות של הפריט שקיבלת. אנו נדאג להחליף את הפריט עבורך ללא עלות.
פריט שאהבתי אזל במלאי, מה ניתן לעשות?
הקולקציות שלנו קטנות במיוחד ולכן לצערנו זה עלול לקרות. כתבי בבקשה לשירות הלקוחות ובקשי לקבל מאיתנו עדכון אם וכאשר הפריט חזר למלאי במידתך ואנו נדאג לעקוב ולעדכן אותך לפני כולן.
ראיתי פריט מהמם בפייסבוק/ באינסטגרם ואני לא מוצאת אותם באתר?
לפעמים אנחנו מעלות טיזרים מרוב התרגשות :) שלחי לנו צילום מסך במייל:support@zikger.co.il ונשמח לעדכן אותך בשם הדגם, ובלינק לרכישה ברגע שיופיע באתר.
האם ניתן לממש מתנת יום הולדת עם קוד קופון נוסף?
לצערנו ניתן לממש קוד קופון אחד בכל הזמנה, במידה ואת מעוניינת ביותר מפריט אחד תוכלי לפצל את ההזמנה ולממש את שני הקודים בהזמנות נפרדות, אל תשכחי לציין בהערה כי את מעוניינת באיחוד ההזמנות. תוכלי לעדכן אותנו גם במייל:support@zikger.co.il
משלוחים:
תוך כמה זמן מרגע ההזמנה, תצא החבילה שלי למשלוח?
אנו עושות מאמצים לארוז את החבילה למשלוח תוך 1-3 ימי עסקים מרגע קבלת ההזמנה ולשלוח אותה כמה יותר מהר. חבילה עתידה להגיע אליך תוך 2-5 ימי עסקים.
האם ZIKGER אחראית לאובדן חבילה?
אף על פי שחברת המשלוחים היא חברה חיצונית, אנו נושאות באחריות על החבילה עד מסירתה לבית הלקוחה. בכל מקרה של עיכוב בקבלת משלוח פני אל שירות הלקוחות ונשמח לסייע לך:support@zikger.co.il
החלפות והחזרות:
תוך כמה זמן מרגע החזרת פריט אראה את הזיכוי?
ברגע שההחזרה תתקבל אצלנו, תקבלי אישור למייל אותו הזנת באתר וחשבונית זיכוי על הסכום שמגיע לך, עד 7 ימי עסקים. הזיכוי עצמו יופיע לך באמצעי התשלום המקורי, אם שילמת באשראי תראי את הזיכוי במועד חיוב האשראי שלך, אין צורך ליצור קשר עם חברת האשראי.
האם יש הגבלה על מס׳ החלפות / החזרות פר הזמנה?
על פי התקנון שלנו ניתן להחליף/להחזיר פריט פעם אחת בלבד בכל הזמנה. עם זאת, במקרים יוצאי דופן, נאפשר החלפה שניה לאותה ההזמנה. המטרה שלנו היא שתהני מהפריטים שלנו!
האם ניתן להחזיר פריט מקטגוריית ה LAST CHANCE?
כל הפריטים השייכים לקטגוריה הסייל אינם ניתנים להחזרה / זיכוי.
תשלומים:
האם ניתן לשלם באתר בתשלומים?
כן בהחלט, ניתן לשלם בעד 3 תשלומים ללא עלות.
מהן שיטות התשלום הקיימות?
באתר שלנו ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי או פייפאל. אם את מעוניינת לשלם באמצעי תשלום אחר, תוכלי לפנות אלינו במייל:support@zikger.co.ilונשמח לסייע לך.
GIFT CARD:
איך אוכל לממש את הגיפט קארד שלי?
כנסי לאתרwww.zikger.co.il והזיני את הקוד שלך בשלב הצ׳קאאוט. תתחדשי!
איך אוכל לבדוק אם נשאר לי הפרש בגיפט קארד?
פני אלינו לשירות הלקוחות במיילsupport@zikger.co.il וכתבי לנו את מספר הגיפט קארד שלך. אנו נבדוק זאת במערכת ונחזור אליך עם עדכון.
מהו תוקף לגיפט קארד?
הגיפט קארד תקף ל 5 שנים ואנו שולחות תזכורת במייל על מנת שלא תשכחי לממש אותו :)
ניוזלטר:
אינני מעוניינת לקבל מיילים, איך מבטלים הרשמה?
אם בכל שלב שהוא, אם תחליטי שאינך מעוניינת לקבל מאיתנו דיוור, תוכלי ללחוץ על כפתור ״הסר״ המופיע בתחתית כל המיילים שלנו.
מידות:
איזו מידה זיכריני לובשת בדרך כלל?
זיכריני 1.70 וכמעט תמיד לובשת מידה S, בשמלות אוברסייז היא לובשת מידה SM.
תוכלי לעזור לי לבחור מידה?
בשמחה! אנו מציינות את גיזרת הבגד, את מידותיו ואת מידותיה של הדוגמנית בכל עמוד מוצר. אם תרצי להתייעץ איתנו, את יותר ממוזמנת לפנות אלינו במייל:support@zikger.co.il.
מה זה אומר ״אוברסייז״?
הבדים שלנו הם אריגים טבעיים ולרוב לא נמתחים, הרבה מהדגמים שלנו הם קצת יותר לוס, משוחררים מהגוף ולא אמורים לשבת צמוד. אם אינך בטוחה לגביי מידתך, את תמיד מוזמנת לשלוח לנו מייל ולהתייעץ!
האם הבגדים מתאימים להריון/ הנקה?
בשעה טובה! כן בהחלט. הבגדים שלנו הם לא בגדי הריון או הנקה בהגדרתם, אך הם מושלמים לתקופת החיים הזו גם כן. רוב הגזרות נהדרות לשלב ההריון ועשויות להתאים לך לכל אורכו. לשלב ההנקה אנו ממליצות על שמלות מכופתרות וכמובן על דגמים עם מפתח מעטפת. את תמיד מוזמנת לכתוב לנו במייל ונשמח לעזור מניסיון :)