זירת יד - שניה
ביחד נעביר את הפריטים של זיקגר מאחת לשניה, נתחדש בבגדים Pre-Loved ונשמור על כדור הארץ.
כאן תוכלי לקנות ולמכור פריטי יד - שניה של זיקגר. בקניית פריט מחברות הקהילה שלנו, את עוזרת לבגדים שלנו להמשיך את חייהם מארון בגדים אחד לאחר, במקום להישכח או להיזרק.במכירת פריט יד - שניה את עוזרת לפריטים שלנו בית חם ולהמשיך לשמח.
איך עובדת המכירה בזירת יד - שניה?
-
1
העלי את הפריט שלך
העלי 3-5 תמונות של הפריט, את תאור הפריט ואת המחיר שאת רוצה לקבל עבורו.
-
2
נמצא לו בית חם
ברגע שהפריט נמכר תקבלי מאיתנו עדכון בהודעה ושליח יגיע לאסוף אותו תוך 3-5 ימי עסקים.
-
3
בחרי לך פריט חדש
ברגע שהפריט יגיע ליעדו תקבלי את מלוא הסכום למימוש באתרwww.zikger.co.il
איך עובדת הקנייה בזירת יד - שניה?
-
1
בקרי בגלריה
לחצי על הכפתור ״אני רוצה לקנות״, הציצי בקולקציית ה Pre-Loved שלנו ובחרי את הפריט שאת רוצה.
-
2
השלימי את הרכישה כרגיל
הוסיפי את הפריט לסל הקניות והמשיכי ברכישה באופן רגיל.
-
3
הפריט זוכה לבית חם
חכי שפריט ה Pre-Loved שלך יגיע, לבשי אותו ותהני.
שאלות - מכירה:
כיצד אוכל למכור את השמלה/חולצה שבבעלותי?
לחצי על הכפתור "אני רוצה למכור" שמופיע בזירת יד - שניה.בחרי את הפריט שברצונך למכור והעלי 3-5 תמונות שלו. חשוב שתספקי מידע מלא ומדויק על מצב הפריט, כיוון שתקבלי קופון לרכישה בחנות רק לאחר שהקונה תאשר שהפריט שקיבלה תואם את מצבו.ZIKGER סוקרת את כל הבקשות למכירה, ויש לה את הזכות לאשר או לדחות מכירת מוצרים.הפריט יאושר ויעלה למכירה תוך 7 ימי עסקים. אני ממליצה לך לעקוב ולשתף את מכירת הפריט שלך, ככל שהפריט יקבל יותר חשיפה, כך הסיכוי שלך למכור אותו גבוה יותר :)
מה אני יכולה למכור?
את יכולה למכור כל פריט שרכשת בעבר או שקיבלת מ-ZIKGER.co.il החל מ 2020 ואילך. את יכולה למכור גם פריטים של ZIKGER שנרכשו בבוטיקים אחרים. לאחר אישור הבקשה שלך, נציג את הפריט בזירה שלנו באתר ZIKGER.
למה אני לא יכולה למכור פריטים מלפני 2020?
יצרנו מחדש את האתר שלנו בשנת 2020, כך שבשל מגבלות טכניות, איננו יכולים לקבל בקשות למכירה חוזרת של פריטים שהוזמנו לפני 2020.
איך לתמחר את הפריט שלי?
את מוזמנת לציין את המחיר שלך, אך אנו ממליצות לבחור מחיר לפי גיל הפריט ומצבו: 30%-70% ממחירו המקורי. לאחר מכן, אנו נוסיף למחיר את עלות דמי משלוח האיסוף.
איך מתבצע המשלוח?
ברגע שהפריט שלך נמכר, תישלח אליך הודעה על כך. עליך להכין את הפריט למשלוח והוא יאסף ממך על ידי שליח שלנו בתוך 3-5 ימי עסקים. את לא צריכה לשלם תוספת עבור משלוח. אנא הקפידי לקפל את הפריט, לארוז אותו כמתנה, כמו שהיית רוצה לקבל אותו :) חשוב שהאריזה תהיה מסודרת והרמטית. אין צורך להדביק פרטים על החבילה, השליח ידאג להכל.
איך ומתי אקבל תשלום?
כאשר הקונה תאשר שהפריט הגיע במצב התואם את תיאורו, לרוב עד 10-14 יום ממועד האיסוף, תקבלי 100% אשראי לרכישה באתר ZIKGER.הוואוצ׳ר למימוש באתרzikger.co.ilבלבד.
שאלות - רכישה:
מה אני יכולה למצוא בזירת יד-שניה של זיקגר?
שמלות, חולצות ועוד פריטים של זיקגר שנלבשו פעמים בודדות, שאינם בשימוש עוד. הפריטים המוצגים נמכרים על ידי חברות הקהילה של זיקגר והן ישלחו את ההזמנה ישירות אליך.
למה אני לא יכולה לקנות פריטים מלפני 2020?
יצרנו מחדש את האתר שלנו בשנת 2020, כך שבשל מגבלות טכניות, איננו יכולות לקבל בקשות למכירה חוזרת של פריטים שהוזמנו לפני 2020.
איך אני משלמת עבור פריט יד-שניה?
תוכלי לשלם באותו האופן כמו ברכישת פריט חדש של זיקגר: התשלום המאובטח שלנו. כל שעליך לעשות הוא ללחוץ "הוסיפי לעגלה" ולבצע הליך תשלום רגיל. ניתן לממש גיפט קארד והנחות ברכישת פריטים מזירת יד2.
תוך כמה זמן מגיע המשלוח?
מרגע ביצוע ההזמנה, החבילה תאסף מחברת הקהילה שלנו (המוכרת) תוך 3-5 ימי עסקים ותגיע אליך תוך 7-10 ימי עסקים. אם סל הקניות שלך מכיל שילוב של פריטי ZIKGER חדשים ופריטים מזירת יד-שניה, סביר שהפריטים יגיעו אליך בחבילות נפרדות. פריטים חדשים של זיקגר ישלחו אלייך מהסטודיו תוך 3-5 ימי עסקים ואילו פרטי יד 2 ישלחו אלייך ישירות מחברת הקהילה שלנו. אם יש לך שאלות כלשהן לגבי משלוח, צרי קשר עם שירות הלקוחות בכתובת support@zikger.co.il או בוואטס אפ: 052-631-3790.
האם אוכל להחזיר פריט מזירת יד-שניה שרכשתי?
הרכישה של פריט בבעלות מוקדמת הן סופיות, אלא אם כן הפריט אינו במצב המתואר על ידי המוכר. אם המצב הזה מתרחש, את יכולה לפתוח 'הליך מחלוקת'; במייל support@zikger.co.il אם נאשר את המחלוקת, נציע החזר ונבקש ממך להחזיר את הפריט.
מה אם ההזמנה שלי אבדה/נגנבה?
אם מידע המעקב שלך מראה שהחבילה שלך נמסרה, אך לא קיבלת אותה, צרי קשר עם שירות הלקוחות בכתובת support@zikger.co.il.