שיטות משלוח

שיטת משלוח

זמן אספקה

החבילה תגיע אל...

גוף שילוח

שליח עד הבית

עד 3 ימי עסקים

כל מקום ברחבי הארץ

חברות משלוחים

דואר רשום

עד 10 ימי עסקים

כל מקום ברחבי הארץ

דואר ישראל

Box2box

עד 5 ימי עסקים

לוקר אלקטרוני מאובטח או חנות במיקום לבחירתך

חברת Boxit

ZIKGER Express

עד הבית מהיום להיום

בני ברק, בת ים, גבעתיים, הרצליה, חולון, פתח תקווה, רמת גן, רמת השרון, גבעת שמואל, קריית אונו, ראשון לציון, רחובות, תל אביב

זיקגר שליחויות

איסוף עצמי מחנויות המותג

עד 4 ימי עסקים

החנות שלנו בשדרות ירושלים 26, יפו, בתיאום מראש

ZIKGER Boutique

 

מחירי שיטות משלוח (שליח עד הבית, דואר רשום, בוקסיט )

בקנייה עד 449 ש"ח - שליח עד הבית - 50 ש"ח

בקנייה מ-450 ש"ח - חינם!


*ZIKGER Express - שירות משלוחי אקספרס בתל אביב בלבד || 29 ש"ח

*Box2box | עד 449 ש"ח - 20 ש"ח | בקנייה מ-450 ש"ח - חינם!

*איסוף עצמי - מחנות המותג - חינם!

 

הערות ותוספות

 

* בימים גשומים או במצבים של מזג אוויר קיצוני, ייתכנו עיכובים בזמני הגעת משלוחי האקספרס מעבר לעד 48 שעות.

* אם תבחרי בשירות משלוחי האקספרס שלנו, החבילה תגיע עד אלייך עוד באותו היום, מרגע ההזמנה. השירות פעיל בימים א׳-ה׳, וזמין בין השעות 09:00-21:30,  בערים בני ברק, בת ים, גבעתיים, הרצליה, חולון, פתח תקווה, רמת גן, רמת השרון, גבעת שמואל, קריית אונו, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

**אם כתובתך אינה מופיעה ברשימה צרי עימנו קשר על מנת לוודא את זמינות השירות עבורך.

* שימי לב – יום עסקים מתייחס לכל ימות השבוע (ראשון עד חמישי), למעט: ימי שישי, ימי שבת, ערבי חג, חג, שבתון, חול המועד וימי זיכרון.

 משלוח עם שליח עד הבית

השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. שעות המשלוחים הן 21:30-10:00, על כן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל, כתובת מקום העבודה שלך).

בבחירת שיטת השילוח - "שליח עד הבית", יש לקחת בחשבון שזמני המשלוח עלולים להתארך מעבר למצוין בעמוד הקופה, במשלוחים המיועדים ליישובים מעבר לקו הירוק, יישובי הערבה, אילת ורמת הגולן. 

איסוף עצמי מחנות המותג - חדש!

תוכלי לאסוף את החבילה שלך מהחנות שלנו - בחינם! עם הגעת החבילה לחנות שנבחרה, תקבלי הודעת sms נשלחת למספר הטלפון שהוזן בעת ההזמנה. הבחירה.

החזרת פריטים 

במידה וברצונך להחזיר פריט שרכשת, אפשר לעשות את זה בלי בעיה (!) 

*חבילות שהוזמנו באתר מתאריך 15.3.20 ואילך - ניתן יהיה לבצע החזרות במשך 30 יום לאחר החזרה לשגרה.

כל מה שאת צריכה לעשות זה לבחור באחת מ-3 דרכים קלות ופשוטות להחזיר אלינו את הפריט: בחנות שלנו, באמצעות נקודות Boxit ברחבי הארץ או באמצעות דואר רשום.

הנחיות להחזרת פריט

יש לוודא שעברו פחות מ-30 יום מקבלת החבילה, שלא נעשה בפריט כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, התווית שהגיעה עם הפריט חייבת להיות עליו בשלמותה.

- יש לציין את סיבת ההחזרה: 1 מידה קטנה | 2 מידה גדולה | 3 לא כמו שנראה באתר | 4 גזרה לא מתאימה | 5 לא לטעמי | 6 לא נוח | 7 פריט פגום | 8 איכות. 

- יש לבחור בדרך שבה תרצי שנזכה אותך: קבלת קרדיט לשימוש באתר ובחנויות ללא מגבלת זמן או זיכוי אמצעי התשלום בו השתמשת ברכישה.

* ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך

* במידה והלקוחה ביצעה הזמנה באתר באמצעות גיפט-קארד ובחרה להחזיר את הפריטים, הזיכוי יינתן באמצעות קרדיט בלבד ולא באמצעות זיכוי כספי.

* במידה והלקוחה מימשה באחת מחנויות המותג את הקרדיט שזוכתה עבורו מהזמנה קודמת, והיא בוחרת להחזיר פעם נוספת את פריטים אלו - הלקוחה תקבל זיכוי לחנות בלבד.

בכל שלב ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שישמח לסייע בטל׳ 0546524518 או במייל: zikger@gmail.com .